Koffers gepakt - Reisverslag uit Neede, Nederland van Tyson Tyson - WaarBenJij.nu Koffers gepakt - Reisverslag uit Neede, Nederland van Tyson Tyson - WaarBenJij.nu

Koffers gepakt

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Tyson

20 Juli 2006 | Nederland, Neede

Het is dan eindelijk zover.. Over enkele uren stap ik in de auto naar Schiphol en om 22.00 uur (17.00u locale tijd) zal ik hopelijk (bij geen vertraging) arriveren op het vliegveld van São Paulo. Mijn totale bagage weegt ongeveer 27,5 kilo (inclusief koffers), wat dus eigenlijk net te veel is..

Op dit moment ben ik eigenlijk vrij relaxed , totaal niet gespannen of zenuwachtig.. Ik heb er zin in..

Als het goed is zal het volgende bericht gepost worden vanuit São Paulo, voor nu laat ik het hierbij..

Groeten Thijs

  • 19 Juli 2006 - 23:19

    Robin V:

    Hey Thijs!!

    Heel veel plezier in São Paulo, gaat vast super worden!! Vergeet het studeren ook niet, haha! Ik ben nu al in Buenos Aires en het is hier echt vet! www.robininargentinie.waarbenjj.nu

    Saludos

  • 21 Juli 2006 - 11:29

    Lisa En Susan:

    aah je bent er nu al!! we zijn echt benieuwd naar het volgende bericht,! eerst lekker uitrusten nemen we aan;)

    kussss van ons!

  • 21 Juli 2006 - 11:31

    Lisa En Susan:

    aah je bent er nu al!! we zijn echt benieuwd naar het volgende bericht,! eerst lekker uitrusten nemen we aan;)

    kussss van ons!

  • 21 Juli 2006 - 20:26

    Jamie, Wilfedy En Anniek:

    Heey Lieverd!
    Sorry dat het zo lang duurde maar hier is hij dan, een berichtje van de liefste vrouw op aarde:P! ohja en de twee die hier bij me zitten! haha hey leuk dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er van en succes met het studeren! Luv you! liefs mij en een dikke knuffel van Anniek en Wilfredy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Neede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2007

BRASIL TE AMO

09 Januari 2007

Brazil, my second home

21 December 2006

Road Trippin part 2

16 December 2006

Roadtrippin

06 December 2006

Time for relaxation
Tyson

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 74861

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 08 Mei 2014

Southeast Asian Adventures

20 Juli 2006 - 06 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: