Apenheul en afscheidsfeestje - Reisverslag uit Neede, Nederland van Tyson Tyson - WaarBenJij.nu Apenheul en afscheidsfeestje - Reisverslag uit Neede, Nederland van Tyson Tyson - WaarBenJij.nu

Apenheul en afscheidsfeestje

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Tyson

15 Juli 2006 | Nederland, Neede

Apenheul - woe. 12 juli

Op mijn verjaardag heb ik Jamie meegenomen naar de Apenheul om de dag lekker ontspannend door te brengen. Haha, en dat was het zeker.. De Apen waren erg relaxed, letterlijk en figuurlijk (check de foto's van de gorilla-achtige apen). Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat de apen wat handtastelijker zouden zijn, helaas was dit niet zo. Ik heb nog geprobeerd wat apen te lokken door heel overdreven wat fruit en boterhammen te eten in het gebied waar ze vrij rondslingerden maar het mocht niet baten! Desalniettemin was het een geslaagde dag..


Afscheidsfeestje - vrij. 14 Juli

Ik had me geen beter feestje kunnen voorstellen, ondanks dat er helaas enkele goede vrienden niet konden komen..

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid en de leuke cadeautjes, haha! Op het moment van schrijven ben ik nog even aan het bijkomen, want DAMNN that was some party baby!!!

Jan, jou wil ik nog even in het bijzonder bedanken.. Jij had bijzonder veel moeite gedaan om te komen en gezien de omstandigheden (Extrema, vervoer etcetera) is dat een persoonlijk bedankje waard!! Luv u bro..

Ik hoop dat jullie het ook allemaal zo naar jullie zin hebben gehad, maar volgens mij zat dat wel goed, of niet?! Haha..

Once again: ¡¡THANKS EVERYONE FOR THE AWESOME PARTY!!

*Peace out*

  • 15 Juli 2006 - 15:22

    Bart:

    Hey man,
    dope deze site en leip was die party.
    Er zijn vast nauwelijks betere persoonlijke party's maar in Brazil zul je over feesten ook wel wat nieuws zien denk ik haha.
    grazie und adios

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Neede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2007

BRASIL TE AMO

09 Januari 2007

Brazil, my second home

21 December 2006

Road Trippin part 2

16 December 2006

Roadtrippin

06 December 2006

Time for relaxation
Tyson

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 74856

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 08 Mei 2014

Southeast Asian Adventures

20 Juli 2006 - 06 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: