Welcome to my waarbenjij.nu page! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Tyson Tyson - WaarBenJij.nu Welcome to my waarbenjij.nu page! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Tyson Tyson - WaarBenJij.nu

Welcome to my waarbenjij.nu page!

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Tyson

11 Juli 2006 | Nederland, Nijverdal

First of all, I would like to start by making an apology to my non-dutch friends for the fact that this profile will mostly feature messages in Dutch.

But please feel free to send me emails, pictures and so forth cuz I always like to hear from you guys, especially when I am in Brazil.. From now on I will continue in Dutch. Peace out!

Mijn laatste officiële week in Nederland. Ik ben erg relaxed en ontspannen maar verlang gelijkertijd ook naar Brazil. 20 Juli is de dag waarop ik voor 6 a 7 maanden afscheid zal nemen van Nederland. Voor iedereen die niet precies weet wat ik nou ga doen, zal ik het nog eens kort uitleggen: ik ga als uitwisselingsstudent vakken (economisch gerelateerde) volgen aan de universiteit van São Paulo. Echter is dit voor mij van secundair belang aangezien mijn ´roots´ in Brazil liggen. Daarnaast hoop ik ook veel te kunnen trainen in BJJ. Ik zal daar (in ieder geval voorlopig) gaan wonen bij Brazilianen, dus niet met internationale studenten. Dit omdat ik de taal zo snel mogelijk wil leren en ik simpelweg ´echt´ onder de mensen wil leven. Dit zal natuurlijk een hele grote uitdaging worden omdat ik de taal nog niet spreek, maar juist dat trekt me aan en ik denk ik op deze wijze als persoon ook zal groeien.

Ik kijk erg uit naar aanstaande vrijdag omdat ik dan een afscheidsfeestje geef waar toch de meeste vrienden aanwezig zullen zijn..

Voor nu laat ik het hierbij, zaterdag zal ik weer een bericht plaasten.

Later..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2007

BRASIL TE AMO

09 Januari 2007

Brazil, my second home

21 December 2006

Road Trippin part 2

16 December 2006

Roadtrippin

06 December 2006

Time for relaxation
Tyson

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 74858

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 08 Mei 2014

Southeast Asian Adventures

20 Juli 2006 - 06 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: